Torsdag

      DATUM: 2011-02-10 TID: 03:47:50
Shiit vad statestiken sjunker när man inte har bloggat på en hel dag!
Får väl skylla mig själv men jag kände att jag behövde en bloggfri dag typ.

Är helt klar med mitt skolarbete nu så idag sitter jag i skolan och bara kollar på vad alla andra gör. Är inne på fejs eller kollar på film haha. Soft eller vaaad?
Har ''utskrivningssamtal'' idag också. Sen ska jag ner till stranden direkt för att soooola! Och bada förstås. Måste njuta extra mke nu när jag bara har 6 dagar kvar på Koh Lanta. Sen på onsdag åker jag till Bangkok och där solar man ju lixxom inte. Sen tiiiidigt på torsdagmorgon så ska vi till flygplatsen och flyga hem till mitt kära göteborg. Helt ärligt så vill jag inte åka hem.. Tänk, jag kommer aldrig mer komma hit typ. Eller jo, jag SKA hit när jag blir stor. Om det inte blir innan förstås. Jag kommer sakna Klong Dao. Alla kvällar med tjejerna. Fireshows, goda drinkar...
Helvete, blir depp när jag tänker på att jag ska hem till snön och kylan där hemma. Det är ju klart att jag vill hem till mina kompisar, min säng osv. Men ändå. Man vet ju att det finns kvar, skulle lätt kunna stanna i två veckor till.
Aja, jag ska njuta som in i helvete mina sista dagar. Så klaga inte på min uppdatering! Jag ska njuta njuta njuta. I helgen ska jag gå upp klockan åtta och dra mig ner till stranden och ligga där till klockan sex. Ska fan va neger när jag kommer hem. Dröm o Glöm linnea. Haha, jag kan verkligen inte bli brun :(
Om en vecka.. Då är jag hemma igen och allt blir som vanligt. :'(

Puss


Förstår ni att jag kommer sakna Thailand?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback