thaiboxning!

      DATUM: 2011-02-01 TID: 12:34:30
Shulululu, whats up?
Haha, lilla alfadji såååbäst.
Idag äre tisdag. Tisdag = skolan som inte alls är jobbig här. Sånhär skola skulle det varit i sverige. Fatta vad skönt det skulle vara! Började dagen med att göra klart svenskan. Så nu är jag helt klar med den. Sen fortsatte jag dagem med No. Ska skriva om sparris haha. KUUUUUUUL! :D
Sen efter lunch drog min grupp iväg till koh lanta cookery school. Vi fick lära oss laga thaimat! Det var jättekul och vi fick lära oss 2 maträtter och en efterrätt. Sen fick vi äta det vi hade lagat. Snacka om att jag blev mätt...
Efter skolan gick jag & linn och tog en massage. Så himla skönt! Sen tog vi ett dopp i poolen. Nu ska jag snart käka middag och vid klockan nio thailändsk tid så blire thaiboxning med Eveline! Nej, jag ska INTE boxas. Vi ska kolla på thaiboxning. Har ingen aning om när jag kommer hem. Sent inatt antagligen så tror inte att det blir någon mer bloggning idag. Fy, har inte bloggat ordentligt på två dagar nu! Men internet i skolan är sååå segt :/
Aja, kommer tillbaka med bilder från thaiboxningen imorn. Hoppas ni har en bra dag i kalla sverige.
- 17 dagar!

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback