stör mig på att jag inte har någon kamera

      DATUM: 2011-02-21 TID: 19:19:20
Tjenare mannen!
Haha solsidan, för skön!
Vad gör ni? Själv sitter jag här.. i mitt rum. Passar Olivia. Fast hon sitter där nere och kollar på film så jag sitter här för mig själv. Hon är ganska lätt o passa om man säger så :D
Imorgon är det tisdag. Taggad som faaaaan. Direkt efter skolan så ska jag in till stan och träffa ebba där. Sen ska vi pierca oss! Är sjukt nervös men det bryr jag mig inte om. Har längtat efter det här i flera år!
I skolan har vi något soom heter temavecka. Vi har det då & då. Denna veckan handlar det om du, jag - lika & olika.
Vi gör typ olika övningar och såntdär. Roligare än vanliga lektioner iallafall. Sen så får man sluta klockan tre varje dag! :D
Soft första vecka eller vad?
Nästa vecka får jag macbooken så då blir det lite fler bilder. Ni får helt enkelt stå ut i sex dagar utan bilder.
Nu ska jag läsa chic.

Pöööösss

HAha, innan jag åkte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback