slappdag

      DATUM: 2011-02-05 TID: 09:35:44
Hej!
Vad gör ni denna soliga lördag? Nää, här är det inte sol, men varmt! Har ni sol i sverige?
Ska ner till stranden en sväng. Få vara lite för mig själv. Fast om mamma & Olivia hänger med så kommer jag ju inte vara för mig själv men hade tänkt ligga och lyssna på musik/läsa. Har lite ont i huvudet så det blir nog ingen jättelång dag idag. Ska nog bara slappa ikväll. Kolla film och äta kakor haha. Fredagen igår var hur kul som helst. Det va fettvärt att åka hit till thailand och träffa så fina nya vänner. Vi pratade om att Linn och Eveline ska komme ner till gbg i sommar. Skulle vara så himla kul!
Nää, nu ska jag packa ihop mina saker. Vi hörs senare idag!

Kyss


Haha, nels målar olivia på COTF :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback