Sista halvtimmen, plugga som faaaan! fast nee

      DATUM: 2011-02-02 TID: 07:25:58
Hej på er!
Tänkte bara skriva ett litet inlägg eftersom jag inte har något att göra. Försökte ladda upp en låt men det gick åt helvete haha :/ Internet vill inte sammarbeta idag heller.. längtar tills jag kommer hem och får mitt egna internet med superduperbra uppkoppling och kan lyssna på min egna spotifylista :@
Aja, nog om det. Jag tror att jag har blivit en shopaholic. Asså fattar ni hur mycket jag älskar kläder,skor,smycken,väskor.. Allting! Det finns så mycket fint i sverige nu bara för att jag inte är hemma. Så när jag kommer hem ska jag shoppa! Ebba, du ska med! VI ska köpa navelpiercingar har jag bestämt. Även om vi inte får sätta i dom på tre månader eller nåt haha. Men w/e. Då har man ju snygga?
Nää, nu ska jag plugga sista halvtimmen. Sen ska jag dra till seven eleven och köpa pucko :D
Hoppas ni pluggar lika mycket som mig i sverige. Man vill ju inte vara efter lixx?!
Haha, skojar bara. Plugga inte ihjäl er för när jag kommer hem blire fest!

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback