Pluggar so, treeeeeevligt mina vänner

      DATUM: 2011-02-07 TID: 07:14:47
Hejhallå!
Sitter i skolan och håller på med min SO just nu. Hoppas på att bli klar på dom här 50 minutrarna som jag har kvar av min skoldag. För sen är jag klar med HELA min planering! Kan bara sitta och softa i fyra dagar! Hur nice låter inte det?
Men är lite osäker på om jag hinner klar med hela SOn, ska göra det lite snyggare och mer noggrant hade jag tänkt mig. Skulle ju inte vara fel och få MVG i so lixx ;)
Nej men jag skulle faktiskt nöja mig med ett G i so. Tycker inte att jag behöver vara ett MVG barn och plugga som en jude. Haha, jag vet inte ens om judar pluggar :O
Menmen, man kan ju alltid göra allting liiite bättre än vad som egentligen behövs eller? Speciellt när man har tid över.
Nää, nu ska jag börja skriva igen. Vill verkligen bli så klar som möjligt så jag inte har så mycket att göra imorn haha.
Ha en kuuuuuuuul dag i skolan.
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback