PIERCING!

      DATUM: 2011-02-22 TID: 22:15:16
Tjaaaaaaaa blogggeeeeeeennn!
Ska sova snart. Men måste bara berätta att jag har piercat naveln nuu!
Så sjukt najs. Är jättenöjd. Har ingen bild just nu men ska försöka ta bild imon. Ärr fettnöjd. Kan ju varna er med att det känns! Det gör det verkligen. Jag själv tyckte det gjorde jätteont. Medans ebba inte tyckte att det gjorde alls ont. Så alla tycker ju olika. Jag har en vit/silvrig diamant i nu och den ska sitta i i 6 veckor. Sen får man byta.
Kan bara säga till alla som tvekar på att pierca naveln. GÖR DET! Jag lovar att ni inte kommer ångra er! + att det är värt pengarna. För 400 spänn piercade en seriös utbildad piercare och man fick smycke +tvål på köpet.
I början är det lite ömt. Men det går säkert över med tiden. ÅÅÅÅÅH, jag är så glad. TACK MAMMA OCH PAPPA!

Nu ska jag kolla på bigbrother.
Hörs imon. Puuuuuuuuuss ♥

Har inga bilder :(

Kommentarer
Postat av: Linnea

2011-02-23 @ 08:22:35
Postat av: Linnea

Vart gjorde du det?:)

2011-02-23 @ 08:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback