mysiss

      DATUM: 2011-02-24 TID: 17:36:13
Tjäänaa!
Händer? Själv kom jag precis ut från duschen. Det är så härligt att komma ut från duschen och känna sig sådär jättefräsh, håller ni inte med mig?
Ska alldeles strax börja städa. Vi har typ ett sånt schema att varje torsdag ska vi städa hela huset. Så passar på att ha en hemmamyskväll idag. Har ändå inget annat att göra..
Imorgon är det iallafall fredag. Ebba o jag ska kolla på film men jag vet inte hur länge hon får vara ute eftersom hon ska på konfaläger tidigt dagen efter. Men hon får säkert vara ute till typ tio sen så kanske jag kan träffa någon annan?
Gården är ju öppet till elva men får se om jag pallar dra dit. Det är ju inte ens kul där längre.
Annars kanske jag drar till Andreas eller någon. Vi får se helt enkeeelt! :D
Nu, ska jag börja städa. Mitt rum behöver en ordentlig rensning känner jag. Vilken tur att jag e på glatt humör idag så att det inte ens är jobbigt att städa. Ibland är det faktiskt riktigt kul! Hitta gamla saker som man inte ens visste att man hade haha.
Hoppas ni får en go' torsdagskväll så hörs vi säkert senare ikväll.
Kyss

Vad passar bättre till en städkväll/myskväll än min roosa mysiga juicy-dress? love it ♥


förlåt om jag flashar.
btw, lägg märke till min kungliga playboy plansh ;)

Kommentarer
Postat av: bebbisen

äckligt snygg bild!

2011-02-26 @ 00:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback