My life is azuuuum

      DATUM: 2011-02-06 TID: 14:40:38
Aaamen tjena!
Inte mycket uppdatering idag va? Har ju legat på stranden heela dagen. Och som tack för det hade jag glömt smörja in mig så har bränt, armar, axlar & ansikte :(
Hoppas det försvinner tills imon. Det svider..
Nu kom jag nyss hem från middagen. Kollar på Dear John. Sorgligaste filmen ever! Ligger och lipar hela tiden. För mig själv! Jag är verkligen svag för såna filmer..
Ska iaf kolla klart på den sen ska jag sova. Det är min sista vecka i skolan imorgon ju! Shit vad sex veckor går fort!
Är hemma i sverige om 11 dagar! Usch, kallt & halt. Inte min grej!
Hoppas ni har haft en bra dag. Det har jag haft!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback