Jobbigt läge

      DATUM: 2011-02-20 TID: 17:16:05
Halluuu!
Det blev ingen piercing idag, när vi kom dit va inte piercaren där. Så vi ska dit på tisdag istället. Bara det att jag kommer typ banga ur. Haha nejdå, det är fan FETVÄRT! Hur jävla ont det än gör. Håller ni inte med mig?
Just nu sitter jag hemma, ensam :D
Ska iväg till ett par kompisar till mamma och magnus snart. Hoppas det blir käk där för jag är sjukt hungrig. Har bara ätit frukost och en donut idag.. och riskaka nu när jag kom hem (y)
Imorgon är det skola. Usch vad jag inte orkar. Har lust att bajsa på den.
Aja, ha d gubbs.

Btw, jag har ingen kamera så det kommer inte bli så mke bilder. Kanske med systemkameran eller mobilen någongång ibland. Sjukt tråkigt jag vet. Ska köpa en egen snart!
Hoppas ni står ut!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback