jag vill haaa vååååår!

      DATUM: 2011-02-24 TID: 20:32:18



Detta skulle inte sitta helt fel i min garderob.
Åh, jag blir så sugen på våren, vill inte ha snö o kallt längre :(
_______________________________________________________________________________

Jag är trött.
Ska nog tvätta piercingen, borsta tänderna, lägga fram kläder tills imon och sedan bara slappa framför någon film. Är jättetrött.. haha, förut idag när jag satt på bussen så höll jag seriöst på att somna. Liite pinsamt kanske? (a)
Ska igentligen till sthlm nästa helg men ska fråga pappa om vi kan byta helg för jag vill verkligen vara hemma nästa. Händer sjuukt mycket. Men så är det alltid, när jag åker iväg händer allt kul haha :(

Ha d gubbz ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback