jag har ångest

      DATUM: 2011-02-02 TID: 15:26:57
Heeeelilluuuuu!
Det kommer inte komma upp några videosar från thaiboxningen idag tyvärr. Internet är jättesegt så det tar år + att publishme krånglar. Det vill helt enkelt inte sammarbeta idag. Det får bli imon istället. Ska snart sätta på en film tror jag, klockan är 20 över 9 här och jag är utrråkad... kanske ska sova istället? Kom hem typ kvart över tolv igår. Men det var det värt. Det var dunderkul på thaiboxningen!
Jag har oxå bestämt med mig själv att jag ska lära mig att göra fina headers när jag kommer hem. Ska lära mig av min fina vän filippa hade jag tänkt mig. Samt lära mig hur photoshop fungerar och ladda ner det till macbooken. Sen så ska jag spara till en systemkamera och ta modellbilder på folk. Jag vill ju ändå bli makeup artist så lika bra att börja öva, right? Ebba, vill du vara modell? (a)
Och angående klädcollaget. Det gick inte så bra. Får be någon hjälpa mig att lära mig det också haha. Imorgon har vi aktivitetsdag med skuulan. Då samlar man in pengar till flyktingbarnen som kommer från burma och som bor i skogen. Åhåhå vad jag skulle vilja träffa dom barnen, men tyvärr är jag inte i thailand när dom kommer och hälsar på :'(
Jag tror jag börjar ändra mig. Jag vill stanna längre! Kommer lipa som fan när jag ska säga hejdå till Linn, Eveline, Lucy och alla. Vi måste hålla kontakten!
Btw, ska bli mycket bättre på att ta dagens outfitbilder när jag kommer till sverige. Här är dom inte så speciellt roliga haha

Hoppas ni hemma i sverige mår bra
- 16 dagar

Kyss

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Du får komma hem till Sverige snart, :D <3

2011-02-02 @ 21:33:10
URL: http://isabelleellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback