Hej

      DATUM: 2011-02-20 TID: 10:11:56
Förlåt för den vääääldigt långa bloggpausen, men vafan. Jag va i thailand!
Nu är allt som vanligt igen. Jag är hemma, sover i min säng, äter svensk mat och har på mig långbyxor, strumpor & vinterkläder. Det är verkligen sjukt kallt här! ;o
Idag är det iallafall söndag. Och vet ni vad jag och ebba ska göra? VI SKA PIERCA NAVELN!
Om jag ska vara helt ärlig så börjar jag bli lite smånervös. Men det är fettvärt hur ont det än gör. Har viljat pierca mig sen jag var tio. Så nu är det på tiden att få det gjort.
( Resultat kommer upp här senare ). Sen ska jag bara ta det lungt ikväll, fixa skolväskan, ta fram kläder osv. Jag börjar ju förfan skolan på riktigt imon!
Kommer verkligen inte orka. Gå upp klockan halv 7 varje dag :/. Menmen, snart är det påsklov! :D
Hoppas ni har det bra, vi hörs senare.

Kyss


thaaaaaaiilaaaand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback