....

      DATUM: 2011-02-28 TID: 17:51:40
Nu är det så att jag ska åka och yoga med min bästavän om typ en timme!
Haha, kommer se förjäkla roligt ut asså. Jag har inte så värst bra balans.. så bjuder alla som ska på yoga på friskis&svettis i frölunda kl 19.15 ett gott skratt. Tur att man har Ebba med sig. Fast saken är den att hon är typ pro på yoga för hon har gått på de medans jag va i thailand. Menmen, hon får hjälpa mig ändå.
Hade världens roligaste idrottslektion idag btw. svansjage och dutchball (stavning?). Askul! Va med fast jag inte var ombytt. Det va fettvärt det haha! Jag som annars inte gillar idrott..
Aja, nu ska jag strax ut till bussen. Önska mig lycka till!

Pppppuuussss



hähä, oredigerade bilder.seeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback