elefaaaaaaant

      DATUM: 2011-02-08 TID: 05:00:17
Hej!
Vad gör ni? Själv sitter jag i skolan. Idag är det tisdag = thaitema. Hela min grupp ska rida elefant idag -.-.
Själv tycker jag att det är ganska tråkigt. Asså visst, elefanter är coola?! Men jag har redan ridit elefant en gång och tycker att det var alldeles för mycket småkryp och skit. Jag ville gå av efter en halvtimme typ. Och då skulle vi rida i två timmar! Som tur är ska vi bara rida i typ en halvtimme idag. Man sitter två och två också så jag och eveline hade tänkt sitta tillsammans. Kul att sitta bredvid någon man känner lixx?
Är alldeles strax klar med min SO också. Sen ska jag ta kort på några saker som har med NO att göra och sen är jag klar med hela min planering. Kanske ska skriva lite mer om stjärnhimlen. Har inte ens skrivit ett halvt a4. Det finns lixxom inget att skriva om haha :(
Så imorgon blir det typ att läsa/kolla film hela dagen i skolan. Hur nice låter inte det?! Just nu äter jag pocky och dricker schweppes med smak av manao = lime ;)
Ha de gött

xoxo


Då kör vi igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback