do it like a dude manneeeeen'

      DATUM: 2011-02-25 TID: 13:18:13


Väldigt enkel.
_______________________________________________________

Fredag idag!
Sitter hemma just nu, har precis druckit upp min goooooda oboy :D
Klockan tre ska jag möta ebba på torget. Köpa lite mumsmums osåånt, sen dra hem till henne o kolla på film. Perfekt dag också eftersom solen inte skinder idag. Det är lite småmulet och kaaallt! Fast det är det ju alltid..?
Lyssnar på go musik osåånt just nu. Drogar facebook också. Inget ovanligt vill säga (;
Får se om vi träffar något folk idag. Skulle vara lite kul. Jag är väääldigt social av mig och älskar att vara med många samtidigt. Fast det är rätt gött att bara vara med sin bästavän också. Nästa helg blir det ju fullfart! Om jag kan stanna hemma vill säga ;)
Nu: Mer oboy och sen plugga på musk & matte prov. Jippie! Fast nee. Det e fredag. Ska nog vänta lite med det.
Vi hörs!

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback