Dag 6 – Typ av killar jag faller för

      DATUM: 2011-02-04 TID: 03:54:49
Haha, jaaa ni.
Jag faller för killar som är charmiga, roliga, omtänksamma, mogna osv.
Om man ska snacka utseénde så vill jag helst ha en kille med brunt hår och bruna/blåa ögon. Solbränd och stark också kanske (a) sexpack är ett + ;)
Men igentligen så är det inte så jätteviktigt. Man vill ju ha en kille som är snäll och bryr sig om en lixxom. Och om ni ville veta så är jag inte så mycket för förhållanden. Asså visst, det är jättemysigt att va tillsammans med någon. Men jag är en sån som ''tröttnar'' snabbt. Jag är nog en sån som gillar att leva singellivet. Iallafall nu, jag är ju bara 13! (snart 14)
Har hela livet på mig att hitta den rätte haha :D


mums

haha, höga krav jag har ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback