clownfiskar hit, clownfiskar dit

      DATUM: 2011-02-02 TID: 05:27:35
Helluuuu!
Sitter i skolan just nu, som vanligt haha.
Läser min bok på engelska efter som internet fakkar så jag kan inte söka efter clownfiskar på wikipedia :'/
Idag är det inte så fint väder. Det är muligt & blåser, buhubuhu.
Ska nog bara ha en slappdag hemma och kolla på film och sånt ikväll tror jag. Eftersom vi flyttar om två dar kan det behövas innan man ska sätta igång och packa ner allt. Det är snart lunch också. Undrar vad det blir för mat. Ris och kyckling som vanligt i think. Ni fattar inte hur god mat det är i skolan. Typ den godaste skolmaten jag ätit!
När jag kommer hem ska jag ladda upp videor från thaiboxningen och sedan lägga upp här. Ska även försöka att göra ett kläd-collage. Önska mig lycka till eftersom jag inte har en aning om hur man gör ;)
Kyss


litet blad, mhmmmmm

Kommentarer
Postat av: Erika Granstedt

Vad trevlig dina inlägg verkar vara. kommer verkligen att läsa på din blogg igen! =) Ha en kul vardag =P

2011-02-23 @ 22:21:59
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback