Bajs lördagskväll

      DATUM: 2011-02-27 TID: 01:15:17
Tjänna!
Ska stänga av datan nu. eller ha den på viloläge ifall jag inte kan somna. Är inte ens trött lixom?!
Men ska försöka så att jag inte e helt död imon :D
Hatar söndagar! Helt seriöst. Det e värsta dagen. Att veta att man har en hel skolvecka dagen efter lixom. Plus att ja har ett matteprov som jag fick reda på i fredags. PÅ MÅNDAG! Fast min mattelärare är snäll o sa att jag kunde vänta med det eftersom jag inte hade fått den planeringen. Lite schysst sådär :D
Musikläxa tills på tisdag också. Man ska lyssna på låtar från 70-talet :s
Har fått en hel spotifylista som tar en timme att lyssna igenom. Och det är INGA bra låtar. Verkligen inte min smak om man säger så.
Hoppas ni haft en bra lördag. Min har varit grym. Tills kvällen kom o jag blev ensam.. :(

Hörs imon!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback