Valborg & fint väder! :D

      DATUM: 2011-04-30 TID: 13:02:29
Shululululue!
Idag är det lördag = valborgsmässoafton = chiiiill
Fint väder också, kan det bli bättre? Min valborg kommer jag spendera med min kära ebba. Vet inte vad vi ska göra men folk ska vi träffa iallafall. Det har jag bestämt. Först hade vi tänkt åka in till slottskogen o picknicka men jag tror inte att det blir något för det är sjukt mke folk osånt där. Så vet inte vart vi kommer hänga ikväll. Överallt o ingenstans?
Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen. Sen fixa mig osånt o sen hjälpa mamma och göra glass haha. Hon ska göra egen av någon anledning. Ebba slutar jobba klockan fyra så då sticker jag till donken o möter upp henne där så planerar vi resten av dagen då. Hoppas ni alla får en jättebra valborg!
Vi hörs säkert senare.
Pussss


Ny header kanske?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du lägga ut bilder på korsetten eller?

Annars blir jag sjukt besviken :-/

2011-04-30 @ 18:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback