SÄG ALDRIG ALDRIG!

      DATUM: 2011-04-10 TID: 21:49:49
Hallihallå!
Imorgon försvinner macbooken ifrån mig i en vecka. Så då börjar ja blogga från min lilla vita igen. Inte för att jag bloggar så ofta men aa, ni fattar.
KOm hem från bergakungen nyss. Va på never say never med ebba. Altså... ni som inte sett filmen måste se den. Spelar ingen roll om du är ett stort bieberfan eller inte tycker om honom alls. NI MÅÅSTE SE DEN. Själv var jag inte så stort bieberfan innan jag kollade på din. Visst, han sjunger som en gud. Men thats it. Och nu då, jag älskar killen. Jag är kär i Justin Bieber. Jag ska gifta mig med killen. Jag ska bli mamma till hans barn. Han e så omtänksam mot allt o alla. Han e hjälpsam och bryr sig om alla. Tänk att han blev känd igenom youtube.
Det ända jag önskar mig i födelsedagspresent är en biljett till någon av hans konserter. Jag hoppas verkligen att han kommer till sverige någon gång. GUUUUUUUUUD.
Nu ska jag kolla på bigbrother o sen ska jag sova.
Vi hörs, puss
Man kan ju inte säga att killen e inte e snygg?
Han e ju förfan den snyggaste killen som existerar på denna jord!
Jag e kär i honom förfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback