PÅSKAFTON

      DATUM: 2011-04-23 TID: 16:07:20
MMMMMM, det går ju bra dethär!
Fast ne.

Sitter hemma just nu. Sov hos ebba från igår till idag. Va ute med lite folk igår. Mysigt. Varmt va det också. Frös ingenting på hela kvällen. Idag stack vi till torget helt jävla ofixade och köpte oss varsin ''onepiece'' på gina. Ebba köpte en mörkblå och jag en turkos. Tänkte köpa en rosa först men det kändes lite fööööör fjortis haha (;
Har precis färgat håret så ska torka det nu och se hur det belv. Färgade mest utväxten men körde hela håret på en gång. Skönt att få det gjort lixxom. Ikväll ska vi till ett par kompisar i eklanda och äta påskmat. Sen sticker jag ut med ebba och luffar runt i eklanda/mölndal/sisjön. Får väl se om vi träffar på någon trevlig människa som vill göra oss sällskap. vem vet?
Nu ska jag kolla färdigt på harry potter som går på trean sen ska jag bestämma mig för något jag kan ha på mig ikväll. Vi hörs!

Btw, GLAD PÅSK! o bilder kommer senare ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hette din gammla blogg?

2011-04-28 @ 18:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback