ojojojojoj..

      DATUM: 2011-04-20 TID: 14:55:37
Jag har helt glömt bort att jag har en blogg.
Ska försöka uppdatera lite bättre nu. Det är ju iallafall påsklov om någon har missat de (;
I fredags åkte jag upp till min farmor med pappa. Stannade där tills söndag. På måndagen va jag med ebba på dan och på kvällen käkade vi påskmiddag på gården. Sen träffade vi William, Challe, Oliver och Jesper.
Igår så träffade jag William, Challe, Andreas och Oliver. Men sen kom det massa folk o aa. Åkte hem och käka och sen när jag kom tillbaka till eklanda träffade jag Nadja som jag typ inte träffat på 24533 år känns det som. Vi snackade lite oså och sen va vi med William, Challe, Feeser, Oliver, o massa mer. Sjukt go kväll.
Idag så ska jag träffa Nadja och sen ikväll slaggar jag hos henne. Mysigt att bara prata gamla minnen osåntdär. Fast kvällen spenderas nog ute med chill folk.
Sådär. Nu har ni fått en liten uppdatering om mina senaste dagar. Har inte planerat något mer för veckan. Tycker inte om och planera :(
Nu ska jag sminka mig och käka osånt sen ska jag ringa Nadja, vi hööööörs!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback