nu e det fredagsmyyyyyyys!

      DATUM: 2011-04-08 TID: 17:44:28
Ja förfan! Det blir eklandagården ikväll. Har inte varit där på typ.. 2 veckor?
Skulle igentligen till simoon idag, men det blev inte så så det blir en helkväll på eklandagården med massa chill folk ikväll. Låter inte helt fel?!
Får se hur länge jag stannar men jag tror att det blir ganska sent (a)
Ebba är sjuuuk/mensvärk/blablabla så hon e hemma idag. Träffar henne imon tror ja. Om hon mår bättre då.
Nu ska jag vänta på att klockan blir 10 över 6 så ska jag ta bussen to the eklandaaaa som suuuger igentligen men w/e. Hoppas att ni får en gryym fredag så hörs vi imon/ikväll.
Pööööööööösss♥


Såhär ser jag ut ikväll dåårå.




Bjuder på sista bilden. O fråga mig inte varför jag sitter på golvet :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback