min älskling e tillbaka!

      DATUM: 2011-04-04 TID: 17:00:54
Jaaao. Min kära macbook har hittat hit.
Tycker det är 100 gånger roligare o blogga på macbooken än på min lilla vita. Den lilla e så seg lixom. Den här e snabb som attan! Haha.
Idag var det en vanlig skoldag Började halv 10 o slutade 20 i 4. Hela veckan är normal, vilket är både bra och dåligt. Hade matteprov idag också. Hann inte klart hela eftersom vi hade så lite tid -.- men tror att dom uppgifterna jag svarade på gick ganska bra. Hoppas på det iallafall. Det är tvärfint väder ute också. Sol och vindstilla! Våren är äntligen hääär! Fast förra gången jag skrev de började det snöa dagen efter så vi får se hur det blir denna gången...
Hade tänkt dra en sväng ner till gården sen. Bara för att jag tycker det är jättetråkigt att vara hemma. Men det kommer inte vara någon där eftersom allsvenskan börjar idag.
IFK Göteborg - Örebro. Vilka tror ni vinner? Jag tror/hoppas på IFK såklart.
Jag o ebba ska gå på blåvittmatcher iår. Har aldrig varit på en enda match. Så nååågon gång ska vi gå. Helst när dom möter något dåligt lag så dom vinner (;
Haha, jag är astaggad för nästa fredag redan. Bara för att denna fredagen som va inte blev som jag tänkt mig ska nästa bli bättre. Så nu taggar vi till max! Men det pratar vi mer om senare i veckan. Nu ska jag käka något.
Peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback