jag hatar rubriker jao

      DATUM: 2011-04-03 TID: 11:27:15
Okej.. jag vet att jag suger på att uppdatera.
I fredags va det naaajz. Va med chill människor hemma hos simon. Fast jag o ebba va bara där i 40 minuter. Men på 40 minuter hinner man med mycket eller vad säger ni? (;
På bussen hem träffade vi challe. Lite kul info sådär va? Hemma hos ebba somna jag direkt. Med kläder o allt. Så dagen därpå vaknade jag o va hur sliten som helst. Har tappat rösten också. Inte kunnat prata på ett helt dygn nu typ. Mormor o morfar va här också. Haha, kul att prata med någon som bara nickar eller skakar på huvudet till
svar? ;$
Nu är det söndag. Olivia ska snart ha kalas. Jag vet inte om jag ska följa med eller inte. Tror att jag stannar hemma och försöker vila upp mig. Måste kunna gå till skolan imon för vi har matteprov o jag vill inte missa det. Så ska börja plugga lite nu hade jag tänkt mig. Jag ville bara säga att min helg har varit ruulig. Eller ja, fredagen iallafall.
Ska se om vi kan göra om det nästa också. O då ska jag fanimej också sova över.
Men nu ska jag duscha och sen plugga för fulla rullar. Vi hörs!
Puss


Bild från tylösand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback