hemma i min gooooooa säng

      DATUM: 2011-04-28 TID: 14:12:50
Nu är jag äntligen hemma i mitt egna hus igen!
Sov ju på sjukhuset igår. Och fyyyy vad obekväma sängar dom har ;/
Hade med mig datan osånt men självklart hade dom inget internet så det blev ingen bloggning igår tyvärr. Har iallafall fått min korsett nu. Obekväm som fan men jag e tvingad till o ha den på mig. Har jätteont i ryggen idag..
Just nu ligger jag i min säng med min onepiece och kollar massa 90210 avsnitt. Älskar programmet. Blir nog bara att dega hemma idag och försöka sova tidigt. Om ingen vill träffas förstås. Skulle vara kul att komma ut lite också men vi får se hur jag gör.
Kan ta kort på korsetten ikväll så ni får se hur den ser ut. Det jobbiga är att man inte kan sitta i den haha :(
Vi hörs senare. Puss



Två bilder jag tog innan jag gick o la mig igår. Ser jätteliten ut haha (y)

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA! Lägg ut en bild på din korsett vill gärna se hur den ser ut ;)

2011-04-28 @ 18:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback