dagen vi alla väntat på... fast neeee

      DATUM: 2011-04-27 TID: 10:53:46
Hejsansvejsan!
Sitter o väntar på att mami ska komma hem. Vi ska ju somsagt till doktorn idag. Nu på förmiddagen tror jag att vi bara ska prova ut korsetten osåntdär för jag ska inte sova förens klockan 10 ikväll. Haha, japp. Jag har en bestämd tid när jag ska sova. Sjukhuset som har bestämt det. Jag hatar verkligen sjukhus egentligen. Har typ spenderat halva mitt liv där känns det som.. skulle helst vilja sova hemma men måste man så måste man. Tur att det bara är en natt iallafall. Har ledigt från skolan imorgon också. För läkarna säger att man inte sover så mke första nätterna. Ska ta med mig en data dit iallafall. Får se om det blir macbooken eller min lilla. Har inte fått laddaren till macen men om magnus kommer hem med den idag tar jag med mig macen. Då kan jag ta bilder osånt haha (;
Nu ska jag käka något. Får se om jag kommer till gården ikväll. Kanske en liten stund om det går för läkarna.
Vi hörs nog senare ikväll. Update från tha sjukhus. Puss

Kommentarer
Postat av: Maximiliansophia

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2011-09-26 @ 12:05:54
URL: http://maximiliansophia.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback